اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

طائرپور: نمی‌توانستیم با چتر از هواپیما پایین بیاییم/ مشهد از نظر قانونی موظف بود صبر کند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: ما به خاطر اتفاقاتی که در پرواز مشهد رخ داد، با تأخیر یک ساعته به مسابقه رسیدیم.

طائرپور: نمی‌توانستیم با چتر از هواپیما پایین بیاییم/ مشهد از نظر قانونی موظف بود صبر کند

پریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که باعث شد تا دیدار تیم گروه بهمن و نماینده مشهد در لیگ بسکتبال بانوان با تأخیر برگزار شود، اظهار داشت: ما چهارشنبه به فرودگاه رفتیم، بعد از یک ساعت گفتند پرواز در مشهد نمی‌نشیند و ما را پیاده کردند. چندین ساعت در فرودگاه منتظر ماندیم اما در نهایت پرواز کنسل شد. برای صبح روز پنج‌شنبه ساعت 5:45 بلیت گرفتیم زمان مسابقه هم ساعت 12 همان روز بود.

وی افزود: ساعت 6 هواپیما بلند شد بعد از مدت‌ها دوباره اعلام شد قرار نیست هواپیما در مشهد بنشیند. ما را به ساری بردند تا سوخت‌گیری کنند بعد از یکی دو ساعت گفتند هواپیما به مشهد می‌رود البته در این مدت من با مسئول مسابقات در مشهد در تماس بودم و گفتم این اتفاقات افتاده، آنها هم استعلام کرده بودند. ما 7 ساعت در هواپیما بودیم بالاخره ساعت 12 به مشهد رسیدیم و به سالن رفتیم اما فرصتی برای گرم کردن نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با بیان اینکه ما برای این مسابقه فقط یک ساعت تأخیر داشتیم نه 3 ساعت، خاطرنشان کرد: وقتی به سالن رسیدیم اول گفتند اسپانسر مشهد گفته این تیم مقابل ما بازی نکند چون ما با تأخیر وارد شدیم اما مگر ما مقصر بودیم؟ نه خلبان بودیم، نه می‌توانستیم با چتر پایین بیاییم. وقتی هواپیما نمی‌تواند بنشیند ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، حتی بلیت برگشت ساعت 16 بود اما تمام پروازها کنسل شد و ما مجبور شدیم ساعت 19 به تهران برگردیم.

طائرپور در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه بازیکنان گروه بهمن با وجود خستگی بازی را بردند، عنوان کرد: با وجود خستگی هر تیمی بود بازی نمی‌کرد اما تیم مشهد سالن نداشت که ما بازی را به یک روز دیگر موکول کنیم. سال گذشته در بازی با شیراز ما میزبان بودیم و برق سالن قطع شد اما تیم شیرازی گفت بازی نمی‌کند تا برق بیاید ما برای این مسابقه 3 ساعت منتظر شدیم. در بازی با مشهد هم اتفاقاتی که افتاد، دست ما نبود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما اصلاً نخوابیده بودند و خسته بودند. با این شرایط خودمان را به بازی رساندیم و پیروز شدیم. این اتفاقات ممکن بود برای مشهد هم رخ دهد. آنها طبق قانون باید صبر می‌کردند.ما خیلی اذیت شدیم البته رفتار نمایندگان مشهد هم ناراحت‌کننده بود به طوری که به نظر می‌رسید ما مقصر این اتفاقات هستیم تماشاگران هم حرف‌هایی به بازیکنان ما می‌زدند که خوب نبود. من فکر می‌کنم تیم مشهد هدفش باخت فنی بود اما ما خودمان را رساندیم و آنها از نظر قانون موظف بودند که صبر کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول